Returnarea produselor
Bunurile comandate se returneaza doar in ambalajul original sigilat.
Pentru orice deteriorare a bunurilor comandate, pentru care se solicita retur, este necesar sa prezentati urmatoarele:
- Minim 3 poze concludente cu produsul/coletul deteriorat (unde este cazul)
- Declaratie pe propie raspundere in care sa ne prezentati istoricul comenzii si motivul cererii de returnare
- Copie CI
Informatiile se trimit pe email la [email protected]
Orice eroare cu privire la livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, prin mail sau telefon. Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inscriere pe lista de astepatre, pana la realimentarea stocului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate pe site
Pentru procedura de retur a produselor achizitionate de la plafar-produse-naturiste.ro, cumparatorul are la dispozitie maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea coletului, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe de la data primirii lor coletului de catre cumparator.
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta. Factura de la plafar-produse-naturiste.ro si comunicatiile dintre acesta si cumparator reprezinta contractul la distanta.
Dreptul de retur in 10 zile lucratoare se adreseaza cumparatorilor care au achizitionat produse de pe site-ul www.plafar-produse-naturiste.ro
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Rambursarea sumelor se va face in maxim 10 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Conform dispozitiilor Ordonantei nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile (consumatorul si comerciantul) au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de produse al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
b) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin emaail la [email protected] sau la numerele de telefon afisate pe site